مراسم قرعه کشی مسابقه هلال غم صبح روز اربعین درحضورخیل عزاداران حسینی برگزارشد

این مسابقه امسال هم مانند سالهای قبل بااستقبال خوب  مردمی روبرو شد.مهدی دهقانی فیروزآبادی سردبیر نشریه هلال غم با ایراد سخنانی دراین مراسم آمار شرکت کنندگان دراین مسابقه راهشت هزارنفروقیمت کل جایزه ها را13میلون تومان عنوان کرد.



وی ضمن تشکراز حمایت های بی دریغ امام جمعه ,فرماندار,ریاست شورای شهر,شهردارمیبد اشاعه ی فرهنگ صحیح عاشورا وتنویر اذهان عمومی دراین زمینه را مهمترین رسالت هلال غم خواند.



وی همچنین نهادینه کردن فرهنگ نماز ظهر عاشورا ؛ احیاء عزاداری سنتی ؛ تبلیغ و رونق دادن به گروههای تعزیه خوانی ؛ بهاء دادن به شاعران میبدی ؛ تبلیغ وترویج ورزش باستانی ومبارزه با فرهنگهای غلط در هیأتها را بزرگترین دستاوردهای مجله غم در چند سال اخیر برشمرد .



وی ضمن ابراز تأسف از تبلیغات سوء بعضی از افراد مغرض و ناآگاه در خصوص مسابقه هلال غم این مسابقه را منبع در آمدی برای برای چاپ نشریه هلال غم خواند وتصریح کرد :هر مجله به قیمت 1400 تومان در تیرا|ژ10 هزار به چاپ رسیده وبصورت رایگان در خدمت عزاداران حسینی قرار می گیرد که امسال 6000,000 تومان کسربودجه داریم که امید است خیرین عزیز این بودجه را جبران نمایند.



وی افزود به دلیل مسائل شرعی مبالغ داخل پاکتها ی مسابقه صرف چاپ ونشر این مجله می شود وجایزهها از فروشگاهها ومراکز صنعتی دریافت می شود که در قبال آن تبلیغ داخل مجله به آنها اختصاص داده می شود .
وی با اشاره به اینکه تیراژ ده هزاری مجله پاسخگوی استقبال مردمی در سطح استان نمی باشد اظهار امیداواری کرد با حمایتهای مالی افراد خیر وهیأت های مذهبی زمینه حل این معضل فراهم گردد.
سردبیر هلال غم دلیل افزایش قیمت حق شرکت در مسابقه را از 500 تومان به 1000 تومان بالا رفتن هزینه چاپ و کیفیت نشریه از سیاه سفید به رنگی عنوان کرد .



وی در پایان از اعتماد وتوجه مردم به این نشریه تشکرو قدردانی کرد.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا